Jump to content

Hentai Games


Fandango
 Share

Recommended Posts

;O

What are you folks opnions on henatai games and shit like that are they worth it?...Are they for sad undersexed spotty nerds who's fingers smell of vasline?...

What you think just like to hear never asked this question before... And is HENTAI in generall wrong ?

Ta

:lol:

Link to comment
Share on other sites

HEH HEH

It's just like 70% of hentai seem's to be some tenticle bound monster molesting a girl in a small school uniform with her pack lunch :P...

Now although I can see the atraction, amphibias metomorphis's don't get the juices flowing...But the one thing I will say in favour is, there way in which they are drawn can be more apealing, than generic porn...

What i mean by this is like somtimes porn can seem abit rough but hentai drawings can kinda take the edge off...

But i duno what too make of the games or what the generall view in forum comunitys is of hentai... I know that a large percentage of us enjoy anime and manga but do alot of us enjoy hentai?

Link to comment
Share on other sites

I just got disillusioned when said friend brought round a CD full of hentai he'd hastily downloaded and burnt, and he'd downloaded a gay furry doujin. On to the next archive, and... it's a Gundam Wing yaoi doujin! He'd thought it was of Relena and Dorothy, but it turned out to be Heero and Zechs. Ouch.

There's another thing which puts me off it - the artists pay no attention to the actual storylines. :lol: I know it sounds silly, but I really doubt that mortal enemies (Nanai Miguel and Chan Agi from Char's Counterattack, for instance) would grab a bottle of lube and perform a horizontal dance.

Link to comment
Share on other sites

Most hentai games do not have many crucial 'game' aspects.

Or it is some sort of dating game with a lot of clicking (and no reading :lol: ).

Or is is a sportgame (volleyball, fighting) that has no actual gamepay.

Or it is some sort of adventure where you have to run past crates and pick-up keys).

Or it is some first person perspective adventure where you have to run accross town to see a piece of nipple.

Or it is an *not-so* interactive movie.

And so on...

Best hentai games I've played was a RTS, and a really cool one actually (i have no idea what it's called, it was in Japanese) and Interactive Play (or something). You have to walk through a metro and 'touch' a girl. Yes, you hace to walk and touch manually. How's that for gameplay :P

No, hentai is not sad. It's just a game, well... kinda. It also depends on the game, Interactive Play is pretty cool, where the rest is almost utter crap. I mean, when I play a H-game I want a game, not a few pictures or moving 3d models.

Link to comment
Share on other sites

Steam Heart's: the Crying Game

Much maligned, this hentai title was heavily edited (the PC version reveals the pilot to have an appendage normally foreign to the female body).

Yikes :lol:.

I've not played any Hentai games, but am uncomfortable with Hentai in general. It's not real, but it's sexy - argh brain meltdown.

Link to comment
Share on other sites

Most hentai games do not have many crucial 'game' aspects.

Or it is some sort of dating game with a lot of clicking (and no reading :P ).

Or is is a sportgame (volleyball, fighting) that has no actual gamepay.

Or it is some sort of adventure where you have to run past crates and pick-up keys).

Or it is some first person perspective adventure where you have to run accross town to see a piece of nipple.

Or it is an *not-so* interactive movie.

And so on...

Best hentai games I've played was a RTS, and a really cool one actually (i have no idea what it's called, it was in Japanese) and Interactive Play (or something). You have to walk through a metro and 'touch' a girl. Yes, you hace to walk and touch manually. How's that for gameplay :o

No, hentai is not sad. It's just a game, well... kinda. It also depends on the game, Interactive Play is pretty cool, where the rest is almost utter crap. I mean, when I play a H-game I want a game, not a few pictures or moving 3d models.

.::: Remember D2? Wasn't that a sort of hentai? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Steam Heart's: the Crying Game

Much maligned, this hentai title was heavily edited (the PC version reveals the pilot to have an appendage normally foreign to the female body).

Yikes :lol:.

I've not played any Hentai games, but am uncomfortable with Hentai in general. It's not real, but it's sexy - argh brain meltdown.

There's nowt wrong with it - after all, it was drawn specifically to get some people to fapp. And did you know, 40% of Japan's book sales are of Anime, most of which are Hentai?

Link to comment
Share on other sites

I'll tell you this; I have this enjoyment of computery strip games. You know, like strip poker. But I have absolutely no idea why. It's not the "porn" content coz that's just shit and it's not the "game" content coz that's even shitter.

But add them together and it's a strange blend of two types of shit that, although not palatable I find fun(ny).

Hmmm, I keep returning to wonder why.

I'm with you on this, and I too can't explain the appeal. A couple of mates and I once spent an otherwise boring Monday night in town pumping coins into the strip poker arcade machine (don't think it's there anymore, sadly). None of us wanted to see the naked ladies - I think it's more the challenge defeating the game, as with all games. It just happens that the object of the game is to derobe a woman.

I mean, none of us would have bothered to buy a magazine with real, actual porn in it, so why we'd spend even more time and money trying to get a glimpse of a ladypart doesn't make sense. It's just a game. It just happened to have naked ladies. Same with old-school games like Sam Fox Strip Poker - surely no-one could have been titilated by a crap Speccy pic of some tits. But people played the game.

It just makes video poker more fun than playing for pretend money, I guess.

I'm not a pervert!

Link to comment
Share on other sites

Its just one of those things you leave for those who do enjoy it, in my opinion. Ive never actually played one myself, though I know people (online people, that is) who have done, and they seem like ordinary joe's.

I not long ago finished watching an anime series which was based on the story of a h-game, and it turn out to be bloody fantastic actually (and had no hentai content).

Link to comment
Share on other sites

http://www.somethingawful.com/articles.php?a=1795

What's sadder? The dull but largely inoffensive growth sim Princess Maker 2, or a greasy-palmed American teenager trying to make out that it's some kind of relentless cavalcade of wanton depravity?

Erm... the secret third option; that you're scarily familiar enough with such a title to know that it's both inoffensive and dull.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Use of this website is subject to our Privacy Policy, Terms of Use, and Guidelines.